Online marketing

online marketing

Ve stručnosti

Máte webové stránky nebo e-shop s nabídkou kvalitních produktů či služeb? Návštěvnost však neodpovídá Vašim představám? V dnešním vysoce konkurenčním online prostředí je základem úspěchu kvalitní propagace. Na internetu se pohybujeme jako ryba ve vodě, proto dokážeme přivést nové zákazníky na Vaše stránky. Využíváme nejúčinnější marketingové nástroje, jako je například vytváření PPC reklamních kampaní, které cílí na uživatele vyhledávačů Google a Seznam i na návštěvníky sociálních sítí.

PPC reklama

PPC reklama neboli platba za kliknutí je v současnosti jedním z nejdůležitějších online marketingových nástrojů. Je velice dobře měřitelná, neplatíte za každé zobrazení reklamního sdělení, ale až za reálného návštěvníka Vašich stránek.

Nevíte jak na to? Správné nastavení procesů PPC reklamy není jednoduché – neváhejte proto využít naše profesionální služby. Můžete si sami určit, kolik chcete denně investovat do jednotlivých kampaní, budete mít vždy přehled o svých výdajích. PPC reklama díky přesnému cílení neobtěžuje zákazníky.

Certifikát PPC

AdWords a Sklik

Kam zacílit PPC reklamu? V českém online prostředí jsou dva zásadní vyhledávače – Google a Seznam. Na AdWords je vhodné nastavit kampaň jinak než na Skliku, chování uživatelů je totiž odlišné. Díky dlouholetým zkušenostem v oboru oba vyhledávače dobře známe, proto dokážeme vytvořit skutečně efektivní kampaně a podpořit tak návštěvnost Vašich webových stránek.

SEO optimalizace

Každý provozovatel webu či e-shopu, který chce zajistit svým stránkám vysokou návštěvnost, by měl pamatovat na optimalizaci svých stránek. Kvalitně provedená SEO optimalizace dokáže vylepšit umístění Vašeho webu v různých internetových vyhledávačích.

Základem úspěchu kvalitního SEO je správný obsah stránek, který se líbí nejen uživatelům, ale také robotům. Ti hodnotí, nakolik je web pro uživatele zajímavý a rozhodují o jeho umístění ve vyhledávači. Zcela zásadní při tvorbě SEO je správný výběr klíčových slov, title a description v kódu webové stránky. Zároveň je nutné pamatovat na to, aby obsah stránky a nadpisy H1 a H2 odpovídaly klíčovým slovům.

Ke kvalitní SEO optimalizaci patří také volba vhodné domény nebo počet webových stránek, které odkazují na Váš web či e-shop. SEO se neustále vyvíjí a může být značně proměnlivé, proto je vhodné nechat si poradit od odborníka.